Onderscheidend door service

Service Hotline

Service is het fundament van Weber Laserservice. Gecertificeerde monteurs, jarenlange kennis en ervaring, en bereikbaar zijn op elk uur van de dag, zorgen ervoor dat onze klanten zich verzekerd weten van een vlekkeloos werkende machine. Een geruststellende gedachte! Net als de aanschaf van de snijmachine zelf, is de service eromheen een kwestie van maatwerk.

Vanuit onze strategisch gelegen vestiging in Heteren, verlenen onze gecertificeerde monteurs wereldwijd snel en efficiënt hun service. Altijd met doel de continuïteit en stabiliteit van de machine te waarborgen, en stilstand te voorkomen.

De door ons verkochte lasersnijmachines zijn voorzien van de nieuwste technologieën. Dat stelt onze helpdesk in staat om in geval van een storing mee te kijken in het besturingssysteem van de machine. Onze ervaring is dat wij maar liefst in 70 procent van de gevallen een storing telefonisch of door middel van een remote-verbinding met de machine kunnen oplossen.

Om onnodige concessies aan de snijkwaliteit of machinestilstand te voorkomen, is het zelfs mogelijk online – direct vanaf de machine – onderdelen te bestellen. Zo sluiten de machines waarmee we werken naadloos aan op ons eigen doel: het leveren van maatwerk in de service.

 

 

Afdrukken E-mail